Planer!

Jaaa ni, tänkte skriva något random nu, bara för att xD
När mamma låter mig klippa mig/bestäåller tid så ska jag klippa det kort igen, edit:
Jag har gett upp att spara till långt hår xD
Men ska iaf klippa lug (spetsig) och kort i nacken (spetsigt) sedan ska jag bleka det och färga det i
färgen på bilden, 69kr på shock.se :)<3

Men ska ju även köpa blekningsmedel som kostar 149kr på shock.se :3
Och snart folk, snat få jag min cosplay!
Dom har börjat göra den nu (skrev dom) och den är klar om typ 8dagar sedan så ska dom skicka den :D
Happy-desu~ >www<
Och jag och Karro (my twin<3) ska sy Super Mario cosplay, fast inte riktigt, typ cross-cosplay (för er som inte vet va det är så är det när man cosplayar det andra könet eller något liknande, asså vi sk cosplaya Mario och Luigi som tjejer XD) <---bäst på att förklara, yesssss.... X'D
kolla längre ner för bilder (skriver så ni verkligen gör det!)

Och ska även spara till Yuki Nagato cosplay (förhoppningsvist iaf) xD
Kommer säkert ändra mig eller något XD

Här är färgen, blekningen orkar jag inte lägga ut bild på xD



Här är Rika Furude cosplayen som jag beställt :D<3


Här är Yuki Nagato cosplayen som jag hoppas på att få beställa xD P.S. det går att ta av den bruna tröjan och man får med ett rött "SOS" band som Haruhi har xD


Framtida jag och framtida Karro xD fast jag kommer ha en snyggare grön n hon på bilden xD


Det var allt tror jag xD
Allt för denna gång iaf ;D
ehm.. Bai Bai~<3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0