The best day ever!

Igår var det den bästa dagen någonsin!
Orsaken: JAG VAR PÅ PRIDE I KARLSTAD<3

Egentligen hade jag inga planer på att åka dit, förän Bluhat skrev och frågade ifall jag ville följa med..
Hon frågade mig vid halv2 på natten XD<3
Well, I didn't have any plans, so why not?
Så jag frågade mamma (skrev en lapp) för hon skulle ju jobba dag, så hon går upp innan mig,
men iaf, gick upp vid 06:00 för att kolla vad hon svarat xD
Dock så visste hon inte att jag skulle på Pride, bara till Karlstad och träffa lite folk x3
Så jag sov 4timmar och orkade fortfarande hoppa runt xD
Sprang runt i Karlstad 3timmar innan paraden började xD

Det var awesome, fick låtsas vara en fotograf åt Charlie och Fox som tog Yaoi bilder när de cosplaya Sasuke och Kakashi (casual) (A)
Sprang runt med kameran som en liten fangirl xD
Sprang runt dom och tog kort ur alla vinklar och md en bjällra som lät lite när jag sprang XD
Fnissade även välldigt mycke (A)
MT + 4timmars sömn + Powerking = What the hell do you think? XD
Men det var awesome :3
Och vi (jag, Charlie, Fox, Bluehat och Ryuk) var ensama i den lilla parken väldigt länge xD
Men när det var en halvtimme kvar typ så droppade det in massor mä folk..
OCH POLISER O______O
Blev väldigt rädd när jag såg alla polisbilar och poliser med skottsäkra västar O_________O
Men det hände inget farligt, vi gick ju bara mitt i vägen typ XD

Men ja, jag och Bluhat höll händer nästan hela paraden 8D<3
Och vi startade längst bak och slutade längst fram vid högtalarna XD
Det var jätte roligt, men VARMT O_O XD

Efteråt så stack jag och Bluehat och käka (på) McDonalds, och hela vägen dit, HELA VÄGEN, så sjöng Bluehat
'praaaaaaaaaaaaah~'
Och jag filmade nästan hela tiden XD
en 13minuters film XD<3
Jag undrar vad folk trodde om oss XD
Två galna människor, den ena sjunger 'praaaah' medan den andra skrattar och filmar xD
Galet kul asså!

När vi var framme så var vi alldeles random och satt och flummade med kameran, maten och våra panda-masker som var på våra Heppy-meal:er xD
Hell yeah, we're eating happy meals!
Men ja, det var galet och Bluehat blev lite fangirl när hon såg en kille med väldigt awesome hår owo XD
Hon sätte morätter i halsen och skrattade medan hon hostade XD

På vägen till stranden/muséet där alla var så mötte vi några peddo-gubbar som blev helt "RAAAAAAWWWWWRR!! vi måste nog akta oss!" när de såg oss o.o (vi hade panda-maskerna) XD

Vid stranden så gick jag och Bluehat runt på knäna i vattnet och skrev lite i sanden xD
Sedan så gick vi ut (fullt påklädda) för att säga åt dom andra att komma längre in, för de var långt ute och det är strömmt där ó.ò
men de kom inte längre ner och jag blev neddragen i vattnet så hela jag var plaslblöt förutom håret xD
Och Bluehat ramlade tydligen när hon gick inåt XD
Ehehe, jag tog av mig min t-shirt ute i vattnet o////o

Men jag orkade inte bry mig, den var plaskblöt och jag hade ju en topp under xD
När jag satt på bryggan igen så drog jag på mig min huvtröja medan t-shirten torka :3

Det var awesome, pratade med Kaito, sedan så var Bluehat och Charlie med och pratade :3
Jätte mysigt :3
Dock så pratade vi om våra ärr som vi själva skappat.. Men det var awesome ändå :3
Fick prata ut lite, kändes skönt, dock så börjar jag darra när jag gör det o.o'
Men uh, det var awesome<3

Kom lite närmare folk som man träffat på konventen i Karlstad<3
Dock så missade jag nästan tåget, men jaja XD<3
har inte laddat upp alla än, men om ni vill se på videorna som jag filmade så är det bara att gå in på youtube och leta upp mig xD
heter itsumotohru :3<3

"All the happy days got their limits"
Well, mine just started yesterday~
(bild ifrån igår fast lite redigerad~)

Kommentarer
Postat av: Bluehat~

Är så glad att du blev glad :D

Och ehehe det var en awesome dag <3

Praaaaaaaaaaaaah

2011-07-10 @ 22:09:32
URL: http://nombluehatnom.blogg.se/
Postat av: Vevve

Låter som en awsome da! >ww<

Happy meal~ 8D<3

2011-07-19 @ 06:16:38



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0