Ämne: Inre styrka

Love comes and goes, it hurts and makes us sad...
But though it hurts we love it<3
Vi blir kära, gör misstag och såras eller sårar...
Men oavsett vad så måste vi se framåt och våga säga ifrån.
Vi har alla en inre styrka, men den styrkan är svår att komma åt så länge vi inte vet att den finns.
Men en dag så hittar vi alla den, vi hittar den när vi behöver den!
Jag har den kraften, men dock så försvinner den ganska fort,
men det betyder dock inte att jag inte kan hjälpa andra att hitta den!
The secret power in our hearts, souls and minds are hard to find,
but we will someday find it, everyone will...

Att alltid kolla tillbaka på sorgsna händelser är inte bra,
men alla gör det ibland, det är naturlig.
Men vi ska inte låta det styra våra liv, för då kommer vi ingenstans i livet!
Vi ska klara detta, vi tillsammans!
oavsett vem du är och vart du är, du kan skriva till min msn som jag skapat för att hjälpa
andra och prata med folk från andra länder:

[email protected]

Ni kan skriva vad som helst till mig, jag vill hjälpa er alla att hitta eran egna inre styrka och lycka.

I'm standing on my feets, I'm fighting for me and my friends and I won't give up now!
weak on the outside, strong on the inside<3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0