Damn it!

Halkade i morse och slog i huvudet i asfalten.
Fick en liten hjärnskakning.
Har haft ont i huvudet sedan dess och mått jävligt dåligt under dagen.
Jag var hos skolsystern och hon sa att jag skulle åka till akuten om jag mådde illa
(mådde mer illa än vad jag redan gjorde).
Jag skulle ha åkt men jag hade ingen lust att åka dit, för vad är det värsta som kan hända?
Men jag känner nu att jag kanske bör ha gjort det, för det gör så jävla ont nu.
Och när jag gick runt i skolan med Karro så var jag tvungen att stanna för att vila, ibland för att huvudet gjorde ont som in i helvete och ibland för att jag mådde jävligt illa.
Fick inte heller sova, även fast allt jag ville var att sova.
Det var ren tortyr att sitta på tåget hem ifrån skolan, för jag var så jävla trött!
Men jag får snart sova, måste duscha först... Om jag nu orkar lyfta mig ifrån soffan!
Men nej, pappa ringde även förut och sa att om det blev värre (om jag mår sämre) så skulle jag ringa till honom så kommer han och hämtar mig så åker vi till akuten.
Jag har en känska av att det kommer bli värre...
Men så blir det ibland.

Åh, fick nyss hjärtat utrivet också, men sånt är också livet.
Jag har en finfin mening till er alla om vad jag tycker om denna dag:
JÄVLA HELVETES F*CKING SKIT DAG!!!
Orkar inte sitta såhär framför datorn och gråta mer, orkar verkligen inte...</////3

I'm screaming for you, can't you hear me?
I'm crying beacuse of you, can't you see it?
What if I told you I loved you and still does, would it matter?
No, it wouldn't...

Jag är inte ägaren av min bild, den reflekterar bara mitt inre och yttre just nu, det är som att kolla i en spegelbild

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0