En vanlig kväll.

Sitter ensam i soffan och målar.
Har målat en Hatsune Miku (Last night, Good night) och en random blodig tjej
och har nyss börjat måla Ruki ifrån The Gazette.
Vill ni veta lite sanning om mig?
Jag har ett rakblad i mitt nattduksbord, fast jag bytte nyss ut det mot ett nytt,
det hade börjat rostat.
Det är vackert, asså, dom där små bloddropparna som ser ut som pärlor.
Men jag kämpar för att sluta.
Men dock så har det blivit ett beroende att använda rakbladet som en flykt ifrån smärtan.
Men oroa er inte.
Det är inte djupa sår som bildas.
Det är småstimm, inte gäddar~

Res er upp och se sanningen i ögonen.

Take my hand and hold it forever,
Thank you<3


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0