Scars.

Vet ni?
Min tandställning åker ut det 25augusti detta år!
Hur firas det? Jo, med en STOR dos smärta.
Tänk er tanken att ligga ner i en stol i en TIMME medan folk står och drar ut, VERLKIGEN DRAR UT, saker som de LIMMAT fat med SUPERLIMM eller något, det sitter iaf stenhårt.
En timme.
En timme av konstant smärta, för de ger inte bedövning.
Gjorde de iaf inte när de skulle omplacera "3" (13 ÄR FAN INTE 3, lär er räkna).
Men skit samma, ska bli skönt att slippa den.

Vet ni vad jag kom på nyss?
Att jag vill inte ha alla mina ärr som jag har på min arm.
Men fan heller, blir ju bara fler och fler.
Jävla idiot!
Men ja, nu ser ni vad som händer när man stöter bort folk och mobbar, ignorerar, sparkar, slår, trycker ner, förolämpar, lämnar, sårar och så otroligt mycke mer.
Kolla på den, kolla på armen!!! Så... Ful.. Så...äcklig!!!
Urgh.

All these tears, just for you.
All these scars, just for you.
Leave me alone, please?

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0