Pray for Japan!

Doko ni iru no, Miu-San?
.......
Alla vet vad som hänt i Japan, eller hur?
Jordbävning, Tsunami, härdsmälta m.m.
Det är förjävligt, folk dör, förlorar allt de äger och sin familj.
Jag kan väll nu säga att jag kände en som bodde i Japan, som var med i Tsunamin..
Hon överlevde inte..
Det känns förjävligt, för dagen som jag fick reda på
det var som sagt min otursdag, min namnsdag..
Jag blev slagen (av en kompis) och annat hände,
och senare på kvällen så kommer mamma hem
till mig sittandes i soffan gåtandes av förtvivlan och
sorg efter att fått reda på detta..
Men det är bättre att veta än att gå runt orolig, eller hur?
Det var förra veckan, på måndagen som jag fick reda på det..
Idag var det en vecka sedan jag grät på MangaKlubben,
imöra en vecka sedan jag grät i skolan.

Jag är glad att det inte är någon skola idag,
skulle inte palla det, speciellt inte efter allt som hände igår.
I slutet av skoldagen så hände det något så jag blev aggresiv.
typ, klick, så var jag aggresiv..
Det var längesedan jag varit sådär,
trodde jag blivit av med det förgott, men nehej..
Men vad ska man fövänta sig av mig nu?
En jag chattat med och blivit vän med dog i en tsunami
och en annan tog självmord i början av året,
och emellan dessa händelser så har det hänt massor
av skit, jag tror ni alla överser det faktum att
jag blev pissed-off igår.
Som folk säger, jag har en orsak till att gråta och skrika.
Jag har en orsak att må dåligt och en orsak att bli arg.
Fast jag önskar att jag inte hade det, för allt jag vill är:
att bli lycklig och kunna göra alla andra lyckliga..
Men jag kan inte..
Gomenasai..



Why did this happen to you?
(eh, it's not her grave, I've photoshoped a picture that I took a while ago)

Kommentarer
Postat av: Vevve

Q__Q<333 önskar jag kunde spola tbx tiden och typ göra allt bättre! TT.TT<333

2011-04-02 @ 11:10:24



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0