Finally..?

Det var ett tag sedan jag skrev här så..ehm.. Hejsan igen~
Har inget direkt vettigt att skriva men vi får se vad som händer.

Okej, nu är det så underbart att jag:
inte haft panikångest på ett tag nu, känns väldigt befrieande.
Dock så är jag väldigt förvirrad just nu, kanske inte märks, men så är det.
Igår kände jag dock av att jag höll på att få ångest, fast jag fick det aldrig,
blev bara väldigt... Finns inga ord för det.

Ska nog ner till Atlantis och köpa hårfärg!
Blå, rosa eller grön, vi får se!
Men just nu så får alla små muppar som är "hår-experter" spy på mig,
har en liten utväxt men skit samma!
Blir mer effekt och vem har sagt att allt måste vara perfekt?
Och då blir det lite mörkare och så och blablabla, orkar inte just u, sorry.
Hoppas de har Turkosblå annars blir det Rosa och om de inte har rosa går jag till affärn och köper röd eller mörklila~

En fin gammal och redigerad bild (Y)
Nu får jag väll även säga:
Ja, mina ögon är redigerade där, men de skiftar faktiskt
mellan grön och brun, ibland gråaktig~

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är den första

2012-07-25 @ 23:02:39



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0