Ämne: Vänner.

"Bästa vänner för alltid?" "Såklart!"
de flesta som läser detta har antagligen frågat eller sagt
någon av dessa fraserovanför...
Men hur länge varar det?
Kanske några år eller från födseln till döden.
Tänk om alla fick uppleva sådan vänskap och lycka.
Jag har upplevt den lyckan, men det var inte fläckfritt!
Min första vän, den vän som sårade mig väldigt mycket när hon skrek de orden som
jag aldrig trott någon skulle skrika till mig...
Att uppleva den sorgen var enorm, men nu då?
Mina nuvarade vänner är underbara, men jag umgås knappt med dem...
Friends comes and goes, that's life...
Jag har vänner till allt (nästan) men finns det någon vän som stannar för evigt?
Det vet jag inte än, för mycket kan hända.
Men alla säger att vänner är de personer som gör oss lyckliga,
men ingen gör oss lycklig hela tiden...
De har så fel, vänner är de som ställer uppför en, bråkar med en
och stöttar en oavsett vad!
Men dock är det väldigt få som är sådana, men jag är väldigt glad att jag har de vänner jag har!

Real frinds loves you for who you are, not for how you look<3
Love your friends for who they are, not for how they look<3


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0