Ärligt?

Jag mår så jävla dåligt!
Jag är yr, mår illa, har ont i hövve och är dålig.
Men dock så mår jag dåligt pshyciskt(?) också. Yippie!
Var ganska...Känslig, men det blir man om sånt händer.
Folk var sura på mig hela dagen och sånt, så..Ja.
Blev iriiterad på allt så jag kastade iväg min mobil, den flög två meter.
Men så blir det ibland.

Chattade även med mitt ex, stort misstag att chatta med honom.
Allt blev så..Jag vet inte, men skulle bara ignorerat honom iaf.
Och jag är fortfarande ignorerad av vissa personer och andra
har börjat gå emot mig (vet inte varför, som vanligt).

Vet inte längre vad jag ska göra, ärligttalat.
Jag vet att jag sagt detta redan, men nu kommer det igen:
Jag har förlorat hoppet på männskligheten!
Och inte nog med allt detta, folk har börjat bombadera mig med onödiga sms.
Svarar man inte på dom sms:en så blir de sårade, men jag orkar inte!
Vill bara dö.
Orkar inte med allt nu, vill bara pausa allt och sova.

"Jävla idiot, varför skriver du om andra ist för att prata med dom?!?"
"Varför bryr du dig? Vem vet, det kanske handlar om dig!"
När blev alla så... Hopplösa?
Människor förr: Hjälpte varandra.
Människor nu: Gillar att kränka varandra och avskyr andras framgång.
Behöver jag ens skriva något mer än detta?


Kommentarer
Postat av: s

livet är för kort för att inte levas, det är inte fel på mänskligheten det är fel på sin syn på omgivningen, kolla positivt så blir allt bra till slut för allt ont har ngt gottt med sig ^^<3

hmm men en fråga baar? finsn du för dina vänner?

de kanske e sura för att du inte finns för dem och sedan fröväntar dig att de ska finnas för dig. har sj en kompis som jag dissa igår för hon e JÄVLIGT SJÄLVISK OCH EGOISTISK!

2010-12-17 @ 15:47:08
URL: http://ungframtid.devote.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0