Best Friends Forever.

We were best friends, but now...
I don't know you anymore.
Jag känner inte igen dig längre och jag vet inte vem du är.
Du var en av de personer som jag inte klarade mig utan, men nu...
Vem är du?
Jag trodde vi svor på att alltid vara bästa vänner, men nu då?
Jag kollade igenom dina bilder och gissa vad?
Jag frågade mig själv: Vem är det här? Känner jag henne?
Bästa vänner är människor som håller ihop i vått och tort.
Vi höll ihop tills du och din populäriteten blev större och större.
Vi gillade samma saker, lyssnade på samma musik och gjorde ALLT tillsammans.
Nu så är vi för olika för att ens säga hej till varandra även fast jag vill.
 
Kommer du ihåg våran sång?
-då menar jag den vi mimade, sjöng och dansade till-
E.M.M.A. - (vi ska alltid vara) vänner.
Vi bråkade lite om vem som skulle vara vem,
men kom fram till vem som skulle sjunga vad tillslut.

Jag saknar tiden vi hade, men ändå inte.

We were like twin stars. Same dream. Same hope. Same intressts.
But now were like diffrent stars, cause we will never be like we were again.
We're too diffrent for that.





Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0