Gå och häng dig!

Är jag för ful för att leva?
Tydligen så är jag det.
Det var en som svara på en kommentar jag skrev.
Fick svar från fel person, och den personen tycker att jag ska hänga mig/dö p.g.a. att jag är ful.
Varför?
Det är inte första gången i år som folk ber mig att dö.
Är jag verkligen en så hemsk person?
Allt jag gjort är att gett possotiva kommentarer, och vad får jag?
Orden: Hora! Idiot! Dö! Gå och dö! Jävla fjortis!(<-- och det kom från en fjortis!) Gå och häng dig!
finns massor av andra ord som folk har sagt, men skriver det inte här.
Jag försöker vara positiv som ni vill, men vad får jag?
hårda ord och kränkningar!
Jag som redan mådde skit!
Jag satt och darrade och hindrade tårarna och så får jag dessa kommentarer.
Tack så jävla mycket.

Jag försöker gå dagar utan att gråta, utan att bryta ihop, och jag klarar det!
Jag har vänner som stöttar mig nu!
Ge mig inte orsaker till att gå tillbaka till den själlösa personen jag var!
jag ber er!
Allt jag vill är att må bra, är det förmycket begärt?

Kommentarer
Postat av: Rox

Du är stark, mt <3 jag och många fler finns att stötta dig, vi vill lyssna på dig och vi VILL försöka hjälpa dig att må bättre <3

2010-12-18 @ 00:34:43
URL: http://iamstargazer.blogg.se/
Postat av: s

skit i åsnan o tänk på det jag skrev på bdb.

2010-12-18 @ 20:04:58
URL: http://ungframtid.devote.se
Postat av: Karro :'3

Alla personer som säger till dig att gå och dö m.m.

Dom saknar alla hjärnceller och fattar inte hur jävla illa dom göra folk.

Du förtjänar bättre.

I'm there for you sister :'3 <333

2010-12-21 @ 17:50:43



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0