I'll pray for you.

Jag ber för jag vill att du ska se mig.
Jag ber för att jag vill att dom ska skriva till mig igen.
Jag ber för er alla som är runtom mig.
Jag ber för morgondagen och att ni ska hitta lycka.

Jag säger "jag bryr mig inte om du måste föra över all deras smärta och sorg på mig bara för att de ska må bra" så kalla mig inte självisk när jag ber för mig själv.
Jag ber mer för er och att ni ska må bra än för mig själv.

Jag ber för er även fast jag vet att ni mår bra och jag mår dåligt.
Jag har slutat bry mig om mig själv nästan, för jag vet att jag -oavsett vad- kommer att må dåligt.

Så varför säga att jag är egoistisk när jag bryr mig mer om er än mig själv?
Fast jag tänker mer på mig själv när jag mår så dåligt så jag inte vet vad jag ska göra, men varför trycka ner mig ännu mera och såra mig då?

Det fanns två killar, de skrev att de älskade mig och ville vara hos mig...
Men de tröttnade nog på mig för de ignorerar mig nu. Eller struntar i mig.
De fanns där och fick mig att känna mig speciell, men nu så är jag glömd.

 


Kommentarer
Postat av: s

skit i dem killarna ... visst har kanske dem glömt dig men sina vänner har inte det ...

sen vet jag hur det är att bry sig om folk o få skit tbx .... det e lixom alltid jag som ska finnas där o när man sj mår dåligt så får man ta o fixa allt sj plus ngn annans problem som kommer med sit ... x)

men hoppas det löser sig iaf!

fin blogg föresten xD

2010-12-17 @ 15:38:35
URL: http://ungframtid.devote.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0