One last thing.

Jag är kär, men jag hatar det.
Jag tänker alltid "han gillar inte mig" eller så intalar jag migsjälv att han hatar mig.
Jag vet ärligttalat inte vad jag ska göra.
Det blir så mycket. För mycket.
 Jag saknar fortfarande..En person.
Men nej, han hatar mig, det gör han! Bara att inse ^^

Men ja, dagen idag var awesome, dock så var jag deppad då och då, men nu så är jag...
Jävligt deppad.
Kanske för att jag gick runt i skolan och tog kort till mitt power point projekt som ska handla om skolan
(vilken skola som helst, inte just bara min).
Medan jag gick runt så tänkte jag på vad jag skulle skriva och kom på att jag ska avslöja något som lärarna inte vet än, men snart så vet dom.
Jag ska skriva och orata om några av de glömda ämnena som finns men ingen vill ta itu med dom.
Mobbning, utstöttning, våld och olika känslor.
Jag ska även diskutera skolk och sånt också.
Jag vet att ingen kommer gilla det, men det är mitt val, asså inte deras!

Jag vet även att det är folk i klassen som hatar mig, tänker inte nämna några namn!
Men jag vet inte varför, för vad har jag gjort dom?
Inget.
Jag har inte gjort något som skulle fått dom att hata mig...
Men jaja, jag orkar inte bry mig.

Hejdå!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0