Ämne: Sorg

Har du någonsin känt en sorg som inte är din?
Svar: Ja det har jag!
Jag har länge haft så att jag kunnat känna en enorm sorg, fast det har inte varit min.
Jag har funderat och funderat och kommit fram till flera svar.
  1. jag kanske känner av en andes sorg
  2. jag känner sorg från mina andra liv
  3. jag är deppigare än jag själv vet
Vem vet? inte jag, inte du.
Livet är ett mysterium! Samma med våran värld, vi tror vi vet allt, men vi vet inte ens 1% av allt.
För INGEN har sett allt, hört allt eller har information om allt.
För vem vet, vi kanske är små som sandkorn egentligen.
But now to the subject!
Att ha en sorg inom sig är vanligt, men det är inte bra att hålla det inne som jag gör.
Har man vänner som vill hjälpa en så ska man tacka ja till hjälpen.
Fast jag har svårt med att tacka ja till sånt, jag gillar inte att prata ut men det går bra att skriva av mig eller måla.
The sorrow ends in a time, but when?

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0