Ämne: Lögner

1. "Hon lämnade mig för att jag inte ändrade på mig!!!"
2. "Alla i min familj och mina vänner hatar dig nu!!!"
3. "Kunde inte du ha valt en bättre dag att göra slut på?!?"
4. "Varför berättade du inget?!?"
Svar:
1. Vi båda gjorde slut, och jag försökte inte ändra ett skit!
För att påpeka några stavfel är att hjälpa.
2. Jasså? Varför? för att VI BÅDA var med om att det var bäst så här eftersom att du sårade mig?
3. Jag? När var allt mitt fel? Jag vet att du träffa din kusin som du inte träffat på länge,
men jag fick reda på att en som var den UNDERBARAST människan i hela universum dött av att cancer spridit sig i hennes kropp, en hund som jag haft många minnen med hade blivit avliven efter att blivit akut sjuk och att jag redan mådde dåligt!
4. Jag berättade inte att jag mådde dåligt eftersom att DU fick mig att må dåligt!
Du ignorerade mina känslor och du ignorerade alla mina rop på hjälp! 

Att Gå runt att berätta lögner är inte bra, för tillslut kommer det slå tillbaka på dig.
Att berätta lögner om en annan person är lågt, för när den andra personen får redan på det så blir den ju sårad,
varför
gör du det?
Vill du verkligen såra mig ännu mera?
Edit: detta gäller ALLA som sprider lögner om andra.
Sluta nu innan du verkligen sårar någon, så som denna person gjort mot mig...
The cold comes and the dark makes us blind as we tries to see through the lonly day that've turned to night...

The cold comes and the dark makes us blind as we tries to see through the lonly day that've turned to night...


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0