Cosplay<3

h0h0h0~
Min Rika Furude cosplay skickades idag,
vilket betyer att jag kommer få den om 7-14daga!! 8D<3
Kommer bli jävligt awesome när jag får den! :D
Även fast saker som är ganska plågsamt har hänt så verkar allt lite ljusare nu<3
Men jag tänkte att ni kanske ville lyssna på lite awesome musik :3
BTW, har varit på simhallen och styrketränat och simmat, och sedan har jag varit på en liten cykeltur till kyrkogården och snyggat till morfars grav :3
Ingen vila här nej!
BTW -again- pappa köpte godis till mig förut (tills ikväll) och han berättade även att om han får bra lön denna månaden så kommer han ge tillbaka pengarna som jag betalat till honom :D
Edit: då får jag 375kr i slutet av månaden som isf kommer gå till blekning, hårfärg och tyg, resten går till peruken jag sla köpa till min Rika-Chan cosplay~<3
Bai Bai~

SCANDAL - Shoujo S
http://www.youtube.com/watch?v=X9BIJIVaMOc&feature=channel_video_title

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0