Suicide

"I told you so! Many people gets hurt by someone near takes suicide!"
R.I.P. Iréne Kjellin<3
God sure have an angel among him now,
but it's sad, cause her family needed her...

Det finns folk som sagt att om jag skulle ta självmord så skulle många bli ledsna, för de säger att det är det fegaste man kan göra, men att ta sitt liv är faktiskt det modigaste man kan göra!
Fast ändå det dummaste man kan göra!
Det är så många som blir skadade, oavsett vem du är så blir många skadade av det!
...........................................................................................................................................................................
Jag blev shockad när mamma berättade det igår, jag stod och var helt...
shockad.
Men det varade inte så länge för när jag kände att jag börja gråta så kramade jag mamma och börja gråta.
Sedan så gick jag in på toaletten och bröt ihop..
Jag skrek, men det kom inget ljud, det var plågsamt.
Skrek även så  duschen, och när jag var ute och gick med Klara(vovve) på kvällen så grät jag och var helt borta...
Tog ett tag innan jag somnade, men jag sov gott eftersom att all min energi försvunnit
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Var ledig ifrån skolan idag, och det tackar jag för!
Men skulle egentligen till skolsystern för en sån där undersökning som alla får göra, men jag ringde till henne och sa att jag inte orkade och berättade vad som hänt.
Det slutade med att jag pratade med henne i 6minuter!
eller...Hon pratade med mig.
Hon sa att det inte var mitt fel och att jag inte kunde ha gjort något.
Men det enda jag vill veta är varför!
Varför gjorde hon det?
Varför?
Men jag stannade inte hemma idag, jag och karro tog bussen in till stan, men när vi träffade varandra så blev det kramar och tårar, jag visste att det skulle bli tårar.
Jag ser huset hon bodde i varje dag, förutom en gång varannan vecka!
Är ju hos pappa varannan helg, och den enda dagen jag inte är hos mamma någon gång är på lördagen.
När vi kom in till stan så såg vi Robert, tror vi.
Men vi skulle träffa Pär, men jag ville krama Rox så vi gick runt lite i väntan på svar och sedan mätte vi Rox, Alex och Emelie.
Jag sprang fram och kramade Rox för hon kände också Iréne.
Sedan efter ett tag drog jag och karro till Pär och kramade honom!
efter det så tog vi bussen hem, fast jag åkte in senare för jag skulle repa.
Det var fortfarande svårt att gå förbi.
Men det var roligt på repet, men känslan gnager inombords<///3
----------------------------------------------------------------------------------------
Läste förrut och lyssnade på musik, stängde ute världen.
Ska nog göra matte, få tankarna fokuserade på annat imorgon.
Ut och gå, lyssna på musik och rensa tankarna.

--------------------------------------------------------------------------------------------------
You're a lost angel, a loved and lost angel<3
I wish you the best you can get<3



Kommentarer
Postat av: Rox :3

Naww kram <3



Remember, to me you'll be forever sacred <3

2011-01-14 @ 22:53:23
URL: http://iamstargazer.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0