Kusadasi, day 2

Hej allihopa!
Sitter i Turkiet just nu xD
Yus.. Etoo, det är V-A-R-M-T!!
Har bränt mig lite... liiiiiiiiiiiiite (A)
Men jag har iaf shoppat lite kläder och skor :3
Ett par ljusrosa Converse<3
En gul Converse T-shirt, en svart Converse tröja med blixtlås och ska köpa en Converse väska senare xD
Har även köpt en vit skejt t-shirt som det står "HUMÖR" på xD
Och vi får inte glömma Ed Hardy tunikan! x3
Tror det var allt xD
Har även köpt 6stycke nagellack...burker?
iaf: svart, rosa, lila, röd, grön och sedan en shock rosa som är en present :3
Har även köpt en annan grej tilö present till en viss person, men jag tänker inte avslöja vad än XD
Har tagit massor mä foton, t.ex. bilden här nedan!
Har fått flera nya beundrare o.o''
Orkar inte skriva så mycke mer xD
Men ska försöka att inte drunkna i de stora vågorna, bli överkörd, bli kidnappad eller något sånt XD
Måste seriöst köpa en klocka när jag ändå är här, för orkar inte gå runt och inte veta vad klockan är o.o
liksom, vaknar "...klockan...? *letar efter mobilen* just det...den är i bilen...i Oslo...*suck*
Hahahaha xD


It doesn't really matter, why do I bother?
Why doesn't I just let go and live my life like normal people does?
Maybe cause I'm not like others..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! Jag undrar om det är äkta converse du har köpt? om det är i kusadsi i turkiet vilken affär och vart den ligger ? kan du höra av dig till min mejl? och hur mycket dom kosta

2011-07-12 @ 21:47:03



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0