Screaming.

Har ni någonsin brutit ihop i panikångest och skrikit "jag orkar inte mer",
"jag vill inte mer" och "varför" och upprepat orden ganska många gånger bland folk?
Inte?
Tro mig när jag säger detta:
Det är hemskt.. Fruktansvärt och ganska skämmigt, men vad ska man göra?
Om jag får vara ärlig så vet jag knappt själv vad som hände..
Allt bara slutade fungera.
För.. Jag fick ett litet depp-moment innan allt blev.. Svart?
Började sakna Miu-san, sedan så..
Förlåt, men jag vet inte, stod upp och kramade Bluehat, backade undan, föll ner på knäna,
böjde mig framåt och grät sedan så började jag skrika.
Jag hörde de andra, men inte vad de sa, bara att Rox bad dom att kolla bort.
Sedan, när jag lugnat ner mig lite så tänkte jag "vad hände?"..
De andra blev nog lite skrämda, för vem skulle inte bli det?
Jag skulle själv bli vettskrämd om någon som jag lände gjorde så.
Och med tanke på hur jag ver efteråt..
Jag kunde ju knappt gå ensam, men som tur var så var alla undebara emot mig<3
Var det inte Bluehat och Rox som höll mina händer så var det någon av dom och nön annan<3
Och när vi skulle gå in mot stan (vi var vid ett museum) så var det Bluehat och Rox som gick med mig.
Och de var redo att gå en omväg bara för mig<3
Men jag klarade mig utan omvägen, jag drog på mig luvan och fortsätte med dom vid mina sidor<3
De andra gick ganska långt före, vilket nog var ganska bra~
Och, ja, vad gör folk när de ser en person som håller hand med två andra och går jääääääävligt sakta med en luva och kollar ner i backen och har svårt att andas?
Jo, folk glor, väldigt mycket.
Tog steg för steg och andetag för andetag.
De påminde mig om att andas lungt.

Jag vet inte hur jag ska visa min tacksamhet<333
Men tack så hemskt mycke för att ni fanns där<3333

Kommentarer
Postat av: kau

sånt har hänt mig med fast i skolan o då fanns ingen vid min sida :o jag var typ ensam hela tiden :o

2011-06-17 @ 18:47:33
Postat av: Rox~

Jag blev as rädd när du bröt ihop, ja visste knappt vad ja skulle göra >: de ända jag kom på var att säga "andas lugnt" eftersom du typ... hyperventilerade D: och liksom.. jag klarar inte av att se folk gråta och inte försöka göra ngt... eftersom jag själv aldrig haft ngn som frågat "går de bra?" eller "hur är de?" när jag är ledsen eller ens brytt sig.. så jag vill inte att du ska känna dig ensam längre >: de finns alltid ngn som vill hålla din hand och krama dig för att du ska må bättre, jag <3

2011-06-17 @ 18:53:23
URL: http://iamstargazer.blogg.se/
Postat av: Bluehat~

Trodde först att min hatt hade gjort illa dig eller något, men sen när du föll ner och började gråta så förstod jag att det gällde något helt annat o.o

Men som jag sagt ett antal gånger, jag bor flera mil bort, men jag finns alltid tillgänglig<3

2011-06-18 @ 21:33:29
URL: http://nombluehatnom.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0