Luft.

"Vad betyder jag för dom egentligen...?"
Svarar nästan alltid "inget", de få gånger jag svarar "mycket" så räknar jag knappt med någon, bara några.
Ska det vara så?
Honestly, svara!
Jag är inte "normal", jag vet det, har alltid vetat och jag kommer aldrig kunna bli "normal" även fast jag kanske skulle vilja bli dä.
Men jag är inte dum i huvve.

Skrik på mig, skrik hur jävla dum jag är och att jag inte förtjänar att leva, men du bör veta att jag redan hört allt det där!

Vänd din rygg mot mig när jag verkligen behöver dig, nej vänta, det gör du ju redan!

Försök att få mig att landa på botten av mig själv, men du bör veta att jag redan är där!

Bryt ner mig, slit ut mitt hjärta, allt jag skulle göra är att säga "tack" och sedan vänta in döden!

1. ja, folk har skrikit på mig och skrivit till mig att jag är en idiot och inte förtjänar att leva, att folk hatar mig och att allt skulle varit bättre om jag inte fötts.
2. Behöver jag säga något mer än att folk just NU vänder sina ryggar till mig?? Jag orkar inte bry mig om dom längre, ska nog radera dom ifrån allt jag har dom i. fb. bdb. ec. mobilen. Bai Bai!
3. Om ni reagerar på det så har ni fan inte läst allt som hänt mig! va fan? nej, läs det inte, bry er inte, vänd er och gå, jag orkar inte bry mig!
4. Jag säger 'tack' som i 'tack för att du befriar mig och tack för att jag fick lite lycka ett litet tag', haha, skriv vad ni vill.

börjar bli förkyld igen, men måste gå till skolan annars kommer mamma tvinga mig att byta skola (från Sundsta till Solberga)
Och jag vill inte det så jag måste gå till skolan.
har en känsla av att de flesta kommer reagera på detta.

Jag fattar inte varför jag skriver detta här, jag vet inte ens varför jag inte tar bort alla mina konton som jag har på internet, slänger bort mobilen och sticker iväg någonstans där jag får börja om på nytt.

ska nog spara till Rena cosplay (klänning) sedan fråga ifall någon vill vara min fotograf och ta cosplay bilder, men det kommer inte bli av (kan jag redan säga i förväg) folk har ju sagt "vi måste fota någon dag....då kan vi göra det!" och sedan så har det inte blivit något.
En av orsakerna varför jag inte litar fullt på andra när de säger något till mig.
Tack så mycket för allt.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0